آیا می توانم چینی گیاهان جلوگیری از کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک از رشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم گیاهان چینی جلوگیری از کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک از رشد؟ همانطور که همه ما می دانیم کیست با سن رشد خواهد کرد، و بعد از آن رشد به اندازه کافی بزرگ، آنها را آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. با توجه به پژوهش، گیاهان چینی اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، می توانید آن را جلوگیری از آن کیست از رشد؟

بر اساس این گزارش، بیماری کلیه پلی کیستیک یکی از شایع ترین بیماری های ژنتیکی تهدید کننده حیات، موثر بر 600000 آمریکایی و 12.5 میلیون نفر در سراسر جهان است. افرادی که PKD به ارث می برند توسعه کیست های کلیه است که رشد و به آرامی ضرب در طول زمان. بیماران در 20S خود را ممکن است چند نشانه را داشته باشد، اما در زمان آنها را به 40S و یا 50S خود کلیه به طور معمول مشت اندازه حاوی این کیسه پر از مایع می تواند به اندازه یک فوتبال رشد، باعث درد و از بین بردن عملکرد کلیه، که واقعا هستند، تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی مردم است.

آیا می توانم گیاهان چینی جلوگیری از کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک از رشد؟

در واقع، گیاهان چینی می تواند کیست کوچک و مهار آنها را از حال رشد است. پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، کارشناسان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس آن، که ثابت شده است اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک اختراع.مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. علاوه بر این، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه HEL در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم، و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/3935.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، گیاهان چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: